khamis..esk p Alor Setar...=)

hari..cam bese la..
rutin harian aku..
p keje..mencari sesuap nasi...hahhaha

semlm dah start bln April..
lagi 27 hr lagi umur aku nak masuk 24thn...
hehehe..
dah tua ye aku..
alhamdulillah..Tuhan masih memberi peluang utk aku hidup..
amin..

hari ni..Pak Lah dah retired..
maka dapat Tun Pak Lah..
gile xsedap..hahhaa
nak dapat gelaran pe ye..Bapak pe lak..
Bapak Org tu dah konpem..hahaha
esk Najib akan amek takhta PM Malaysia..
asal aku ckp pasal politik ni..
demn...x berminat aku...
mengundi pun tak..hahaha..

esk..aku p Alor Setar..
nak jumpa bdk sik..
rinduwWWw sgt...

k la..nak sambung wat keje...

MooD:hepi..hepi..hepi..

2 comments:

    Hepie nye diaaaa...!!!! ^_^

    Nak gelak baca statement ko "lagi 27 hr lagi umur aku nak masuk 24thn...hehehe..dah tua ye aku.."

    Admit pun yg ko pon tua kan? ;-) selama nie kutuk aku jew.. aku schueett 17 taw! ^o^

    Paklah turun takhta hari nie ek? Lor, tak tahu plak. Hehe. Bagus budak PLUS nie. Mengikuti perkembangan politik semasa. Kalau tak asik baca blog dia pasal rindu-rinduan jew.. hihihi!!~

    Ok la. Have a good day!!! ^_^

    hahaha..
    bagai mimpi ko comment blog aku
    setelah lama menghilang..
    hahaha

    wei..meh la join aku..ngah offer skang..

    wei..layan lagu Yuna : dan sebenarnya..
    best..

Blogger Templates by Blog Forum