1...2...3...go...

semlm pas isyak..
akak aku selamat melahirkan bayi perempuan..
3.5 kg...ari ni akak aku pulang ke umah..
my mom going to hospital to take her...
bertambah la sorng lagi anak buah aku...
menjadi 3 org..hahaha
xsbr nya nak jumpa anak buah aku ni..
nama dia akak aku belum decide lagi..tp abg aku ckp..Najihah..
akak aku mahu mengekal huruf "N" semua nama anak nampaknya..hehehe..
lagi 2 mggu pak su balik..yeah...
hahaha..

ari ni cuaca cerah..
baru kul 8 pagi tp dah cam dkt kul 10pg..
mls nya nak g keje..so bored..
weekend ni aku lepak umah abg aku...
next week balik kampung...hoho balik kampung...

Mood : Hepi dapat anak buah Baru...

3 comments:

    tahniah,pakcik!! :)

    tahun nie juga aku dapat seorang nephew yg sgt handsome. so sebaya la ngan niece ko :)

    anak akak ko, akak aku & akak jai sebaya. muahahahaha.

    P/S: just info, org ckp kalau seblom kite pregnant kalau mulut masin kite dok ckp "nnt kalau anak pempuan semua nak ltk start huruf bla bla bla and kalau anak lelaki nak ltk start huruf bla bla bla" so selalunye la.. mesti akan dpt anak sederet sejantina. heh. ini bukan aku yg ckp. aku baca dr magazine :)

    hahaha..
    xsbr nak balik ni..

    pakcik dia pun comel jgk tau..hahaha

    pakcik dia saper? nak kenal!

Blogger Templates by Blog Forum