argh..sakit kaki..lenguh badan...

weekend ini..aku lepak kat umah je..
bdn rasa lenguh and sakit..
pas keje ari jumaat tu men futsal ngan bebdk opis..
lawan ngan opis besebelahan..
diaorng men mmg cam star..
rembat..rembat..terus gol..dan kalah..hahahahah

nak men camtu..zaman kegemilangan gue dah abis..
star pencen kata kan..hahahaha
kepada encik Panadol,Puan Sri LMOPQ dan Datin Ada..
boleh kah anda memberi gambar2 "star" yang korang amek..
hahahaa
aku nak upload kat blog aku jgk wei..

lengoh nya badan ku..
hari2 gue membuta..bangun pukul 11am..
yeah..contoh teladan yang bagus...boleh contohi ye..

argh...malasnya nak p keje..
esk hari isnin..huhuhu

2 comments:

    ahahaha..

    elehh.. star pencen kunun. dah mmg xde skill dak2 synovate nie :P

    gmbr aku dah email kat gmail ko. check la. tp bad quality la. sbb kurg cahaya.. heh!

    hahaha..
    lama xmen..
    time2 kat UTeM dulu memang power la jgk..hahahhaa

Blogger Templates by Blog Forum