yeah..ari jumaat....

yeah..jumaat dtg lagi..
Jumaat adalah penghulu segala hari..
Hari Kiamat pun jatuh pada hari Jumaat..
Ini menunjukkan Hari Jumaat Hari yang Mulia pada Umat Islam..

pergh..ceramah lak..
berbalik kepada motif asal..
saya ske jumaat sbb esk weekend..
pastu isnin muncul balik..
argh..tidak...
alangkah best nya isnin cuti..
lagi 2 mggu nak p holiday..
yeah..i like to move it..i like to move it..

skang..memandangkan musin hujan..cam nak demam lak..
adakah ini alasan utk mc..
hahaha..(sy pekerja yang jujur) btul tak abg J...

mggu depan gaji..yeah skali lagi..hahhaa
poket gue pun dah bocor ni..
cam ne nak saving eh..
nak kawen lagi..
rim 17inci lagi...turbo kit..
argh..
duit..oh duit...
nak byr PTPTpu lagi..
wargh...byk nya...


pening pale den...

mood : nak rest..

3 comments:

    CENA NAK MENGUPDATE BLOG HUH???
    NI BLOG AKUH...
    ALEATECHNOLOGIESPROPERTIES.BLOGSPOT.COM

    pergh!

    alasan. nak demam kunun. deman kura-kura bleh la =P

    same la kite. kalau ko bocor, aku dah koyak pon. lambat la plak gaji..

    dah la HR call nak deduct season parking aku RM240. Bengong! Deduct RM60 monthly dah laaaaa..

    Ini deduct siap2 untuk 4 bulan terus. Aku bomb IGB nie kang!!!

    p/s: nak update blog utk friday ke tak eh? Since smlm korg buat havoc kat blog aku. tak larat nk reply comment.

    Pening pale? pale mana? hehehe

Blogger Templates by Blog Forum