yeah..suda hari khamis..


hari suda hari khamis..
esk jumaat..hari yang dinantikan oleh semua para pekerja diseluruh malaysia ini..hahaha..

nampaknya skang musim hujan..aku call mak aku pun ckp kat hometown asek hujan je..
mungkin nak banjir agak..
tp hujan dikala weekend amat dinanti-nantikan..hahaha..
leh aku tdo sepuas-puasnya..

yeah..lagi 2 mggu nak balik hometown..
xsbr nya..
nak lepak puas2 kat umah..
ngantuknya mata..
nape la sejak2 akhir2 ni cam mls nak bgn pagi..
argh...malasnya...

mood : sleepy-meepy...

2 comments:

    pic cha tucen sape la ko curik neh. sib baik x curik pic cha tucen imran.

    kalau ko, kena saman beb.

    hahahaha!

    oh,khamis. aku suka! esok jumaat!!

    aku amek kat fotopages kwn aku..

    aku igt nak amek gmbr kucing imran jgk..oyen..comel..
    kucing aku dah lari dr rumah..sedih...

    esk jumaat...aku pun ske...
    yeahh..mggu depan gaji..

    poket dah tggl bape helai je kertas-kertas didalam nya..

Blogger Templates by Blog Forum