Isnin oh isnin

cam bese la..
permulaan mggu keje..mmg malas nak mampus..
ntah la..
dah memang habits cam ni..
xleh nak ubah..
dah la ari hujan..
nak bgn memang liat..

lagi 2 mggu nk p holiday..
yeah..
xsbr nya aku..
9/12 and 12/12 aku ada kenduri kawen kazen aku..
best nya dah kawen..
aku ni bile la agak nya..
hahahaha..

kepada Cik LMNOPQ..
tima kasih kerna membagi saya gambar2 futsal..
tp kabur..
cam gambar seram je..hahaha


* cam ronaldo lak bdk ni..hahahaha..

nanti pas aku edit pki encik photoshop aku upload balik..
kabur sgt..

mood : sangat malas(level infiniti)

3 comments:

    ahahaha..

    jangan nak ronaldo sangat lahh! :P

    tu la.. camera phone cap ayam mmg kabur.

    next time aku bwk camera digital terus la. ekekeke.

    p/s: wlpn kabur, at least ade la jgk gambo dr takde. ye tak? =P

    MALASNYE NAK BEKERJA....!!! KAN BESH DAPAT TIDOQQQQQQ BANGUN KOL 2 PTG. Haihhh!

    gambar ni cam entiti..
    hahaha
    kabur..
    pe pun trima yes..


    aku pun malas gle ni...
    dah hujan..nasib baik tersedar...

    kau lah entiti itew =P

    P/S: jai x bleh jd entiti sebab belly nya yg obvious :)

Blogger Templates by Blog Forum