argh...boring..nak balik..


hari ni..hari isnin..
dah start keje balik..
baru je rasa nak cuti weekend..
nape la cepat sgt berlalu..
hopefully..mggu ni dan mggu seterusnya..berjalan lancar..
xde lagi masalah..

boringnya aku..
xsabar aku nak balik hometown bln depan..
dah lama xbalik..
nak jumpa ank buah aku..
dan anak buah baru gue..hehehe...
akak gue dijangka bersalin this weeks..
so makin meriah la umah mak aku..
hehehe..

balik ni aku nak mandi kolam..
hehehe..nak berendam puas2..
yeehaa...
nak jd badak..
yeah...i like to move it..i like to move it..

6 comments:

    hahahaha.

    ko nak jadi gloria ke,eman? ;P

    kena gemok kan sikit badan tu. ahaks!

    weh ko nie.. pening aku. bile isnin je ko mesti wish weekend kan. hahahahaha. kalau la hari bekerja cume isnin. mesti best!!

    kuikuikui!!

    p/s: nape cuti lelame nie? sempena ape ko Annual Leave? Dh la x pegi Annual Dinner. Baru nak tgk ko pakai ala-ala Phantom Opera. Heh.

    Bkn nak jd gloria..
    nak berendam cam gloria..

    hahahaha

    hari bekerja isnin je..memang best gile...
    isnin adalah hari yang membuatkan aku rasa lambat nak weekend..hahaha
    melainkan hari isnin adalah cuti..
    kuikuikui..

    *ada kenduri..lagipun aku lama xbalik hometown..
    bosan r KL..suck

    ehehe..

    igt nak jd cm gloria. tekejot gak aku.

    hari ni aku free. so aku x rasa isnin suck. haha. tp aku demm bored!

    kenduri? ko nikah ke? :P saje wujudkan spekulasi. hehe. uish. mana ade KL suck. KL la best. byk entertainment. melaka suck!

    yup..aku nikah..
    hahahaha..
    dtg la..bwk hadiah byk2..
    gile..nak byr hantaran pki pe..
    kredit kad..ah long...
    loan..

    xsbr nak holiday ni..lagi 3 mggu dr skang..

    KL suck..tetap suck..

    Hi Gloria....

    hai J

Blogger Templates by Blog Forum