minyak turun lagi..erk?



semlm..gomen umum..myk turun 15 sen
so RON97 jd rege RM2.00
diesel ngan RON 92 jadi RM1.90..
pe pun..please la turun lagi..hahaha..
gue nak balik kampung nanti..hehehehe..

so nampaknya..si hitam gue yang chubby tu memerlukan lebey kurang RM80 untuk mengenyangkannya..tp ok la dr rege petrol RM2.70..
wahai gomen ku...hahaha..
please la turun lagi...
ekonomi pun xstabil skang..ades..
cam ne nak cari duit lebey ni..
argh...sakit kepala..

semlm gue surf2 kat website..
terjmupa artist design Perodua Myvi Cabriolet..
lawak la tgk..
cepat pelik je..
ni aku upload gambar2 yang dia wat..
credit to Paultan.org..





alangkah bestnya klu si hitam gue dipasang turbo kit..
hahaha..kat klang ada sejibik warna putih..
bunyi enjinnya..pergh..xleh tahan..
gue hampir untuk memotongnya..tp apakan daya..
daya tujahnya melebihi gue..
tp..coming soon babeh..

MooD : Blurring + nak balik...

6 comments:

    hah?

    si gemoq ko fully loaded sampai rm80??? gile ganas!

    baik tukar kepada honda city je beb. jimat minyak! wah, promo plak.

    ehehe.

    city nak keluar design baru nie. pekate ko angkat sejibik.

    keta aku full pon baru la rm65-70. same level ngan kelisa aku.

    uiiihhh.. myvi lagi ganas ghopenye!

    hahaha..
    sebab si chubby gue dh pki piping 2.5inci..
    bontot besau..sebab tu la minum byk..
    hehehe
    (40 liter * RM2.00) = RM80

    tukar kete..nope this time la..
    masih setia kepada si chubby gue..

    gue nak lancer...sapot gue leh...

    80? tu harga tangki city ku masa harga minyak mahal... now RM78.10 = 470KM... ok la tuh untuk dalam bandar... kalu highway ku dapat lebih jimat!

    full tank leh balik Klang ke KOta Bharu..
    tggl lagi 2 bar bile sampai..
    KLang-KB 580km..
    tu aku speed x kurang 100km..range 130 aku lari..wuhawuha..
    ini dgn bontot 2.5 inci..
    klu bontot kecik?

    tp klu pki kasut baru..maybe xdpt la nak jimat..hahahaha..

    tp dlm jam kat federal blk keje..
    memang gue kencing la dlm tank..huhuhu

    hurmmm...

    hurrmm?
    nape?
    bz sgt ke..sempat komen cam ni je? =(

Blogger Templates by Blog Forum