yeah..hari jumaat..



yeah..jumaat datang lagi..hehehehe
esk weekend..yeahaa...
leh tdo sepuas-puasnya..

ari ni gue dtg opis pki selipar je..
sebabnya terlupa nak amek kasut..
gue memang best..
hahaha..

esk nak p basuh si hitam gue..
dah lama x mandikan dia..
baru hitam berkilat..hehehe

nextweek ada training start isnin - jumaat...sampai kul 7pm...=(
ades..kita training sampai muntah..

pe pun..weekend ni..nak layan Man U vs Arsenal..
harap2 Man U menang
baru point gue nek balik..
gue skang no 3..kene potong mggu lepas..kecewa




kla geng..nak layan pale otak jap..yeehaaa..

MOod : Miss My Hemo-HemO + nak Rest

2 comments:

    training sampai muntah? aku yg kena jadi trainer tau tak!

    yeahh...
    Abg J akan memuntah kan kepada saya..

    Abg J hebat..cayala =)

Blogger Templates by Blog Forum